Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Haziran 2021 Pazartesi
31 °C Güneşli

'Fakirlik, işsizlik bizim kaderimiz değildir. Çare sandıktır'

CHP Bingöl İl Başkanı Aktaş: 'Fakirlik, işsizlik bizim kaderimiz değildir. Çare sandıktır. İrademizi kendimiz için, çocuklarımız için kullanalım' dedi.

09 HAZİRAN 2021 ÇARŞAMBA 16:29
27
1189
11
AA aa
`Fakirlik, işsizlik bizim kaderimiz değildir. Çare sandıktır`

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Bingöl İl Başkanı Hasan Aktaş, CHP Genel Başkan Yardımcıları Faik Öztrak ve Veli Ağbaba'nın yanında 17 milletvekilinden oluşan bir heyetin 11 Haziran Cuma günü Bingöl'e geleceğini hatırlattı.

Heyetin bir dizi ziyaret gerçekleştireceğini söyleyen Aktaş, esnaf ziyaretlerinde sorunların dinleneceğini belirtti.

Aktaş, ziyaret ile ilgili açıklamada şu sözlere yer verdi:

“Partimizin ekonomi masası CHP Genel Başkan Yardımcıları Faik Öztrak, Veli Ağbaba başkanlığında 17 milletvekilinden oluşan bir heyet 11 Haziran Cuma günü ilimizde incelemelerde bulunacak. İlçe, köyleri, esnaf ve çiftçileri, STK'ları mahalinde dinleyip toplumsal sorunları Bingöl'ün ekonomik ve sosyal sorunlarını masaya yatıracaklardır. Esnaf ziyaretinden sonra saat 13.30'da Ticaret ve Sanayi odası toplantı salonunda ilin sorunlarını konuşacağız. Bingöl fabrika bacası tütmeyen nüfusunun üçte ikisi il dışında yaşayan bir ildir. Fakirlik, işsizlik bizim kaderimiz değildir. Çare sandıktır. İrademizi kendimiz için, çocuklarımız için kullanalım.  Birileri akrabalarını işe yerleştirsin diye, zengin olsun diye oylarımızı alıp firavunlaşanlara hayır deme zamanı geldi artık. CHP Çözümün adresidir, CHP Halkın gerçeğidir, CHP fırsat eşitliğidir, CHP toplumsal barıştır.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83702)
11 Haziran 2021 Cuma 11:29
Sayın hasan bey aracı olursanız ankarada yetkililerle paylaşsanız onlarda bunu mecliste paylaşsalar sorun 1. Okularda çalışan khk pesonel var haziran 15 çıkış yazıları okullara gönderilmiş bu ne çelişki 18 haziranda karne 2 temmuza kadar okular açık orda çalışanlar 15 haziranda çıkış veriliyor peki okulların temizliğini öğretmenler memurları yapacak sormak isterim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83692)
10 Haziran 2021 Perşembe 22:49
Chp isimli parti geçmişte ülkemizi hem maddi hem manevi zarar ve ziyana uğratan. Dini ve milli kutsallarımıza saygısı hiç olmayan ve asla iktidar olmaması gereken bir partidir
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83686)
10 Haziran 2021 Perşembe 15:00
Arkadas bir defa da chp gelsin ma ne olmis 17 yildir teyyip iktidar bir poktir yapmamis
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83682)
10 Haziran 2021 Perşembe 11:44
Yenilen pehlivan güreşe doymazmış,her seçimden yenilerek çıkıyorsunuz yine utanmadan seçim istiyorsunuz.
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83674)
10 Haziran 2021 Perşembe 09:31
Acaba chp iyi parti ve hdp iktidar olursa neler olacak bilirmisiniz. Gökten para mı taş mı yağacak, yer altından petrol mu tetöristler mi çıkacak, uzaya kaplumbağalarla mı oklarla mı gidilmeye başlanacak.......
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83673)
10 Haziran 2021 Perşembe 08:01
Başkan doğru der resizdanslar sizin çalışmadan yiyyen sizler üretmeden eleştiren sizler bir tek tarlasına su bile vermeyen sizler eşlerinizin günlük badana parasa bir çok ailenin yıllık harcamasıdır ALLAH size bu devleti yöentmeyei nasip etmesin kafir gelsin yönetsin size nasip olmasın dün hotelde ağarladığını kadının hotel giderini söylermisin o kadın istanbulun yarısına sahip ondaki para alın dediğiniz fakirler her kimse onlara verin bakalım
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83664)
09 Haziran 2021 Çarşamba 22:56
S.aleykum ak partiden memnunuz gölge etmesinler yeter. Chpnin heykel yapmak dışında 1 adet köprü 1 adet yol yapmışmı laf değil icraat önemli tabiki ak partininde eksikleri olabilir ama siz yani chp hükümette olsa bu günleri mumla ararız.
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83655)
09 Haziran 2021 Çarşamba 19:37
Güzel söylüyorsunda çözümünüz ne. İşsizliğe çözümünüz ne. Yok. Ülkeyi israile ingiltereye ABD ye teslim edin sorunlar kökten çözüme kavuşsun
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83651)
09 Haziran 2021 Çarşamba 19:00
Yani seçim olurda chp gelidiğinde euro mu inecek, pazarda patate 50 kuruş, domates 25 kuruşmu olacak ? Ev sahipleri kiraları yarı yarıyamı indirecek? Sonrasında öğrenci bursları 650 tlden binüçyüz lirayamı çıkacak çıkacak? Yoksa böyle vaatleri varda bizmi duymadık. Amerika ve rusya suriyeden çıkacakmı? Yunanistan buyrun akdenizde istediğiniz kadar gaz arayabilirsinmi diyecek? Abd fetoyu gerimi verecek?pkk silahlarınımı teslim edecek?...
Beğendim (13) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83648)
09 Haziran 2021 Çarşamba 18:12
Gamze İLGEZDİ ile kocası Battal İLGEZDİ'yi aynı dönemde seçtiren bir PARTİnin halk gibi bir derdi yoktur. Partiniz SADECE kendisini düşünen, halkı ezip geçen bir partidir.
(NOT: Yukarıda adı geçen iki siyasetçinin İstanbul'da katrilyonları bulan lüks REZİDANSLARI bulunmaktadır. Bu iki İNSANı doyuramayan partiniz bu halk içşn hiçbir şey YAP-MAZ.)
Beğendim (13) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_83703)
11 Haziran 2021 Cuma 11:34