Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
02 Aralık 2022 Cuma
5 °C Çok bulutlu

BİNTSO'da yeni dönem

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası Meslek Komiteleri Seçimleri yoğun katılımla tamamlandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, mavi listeler ağırlıklı olarak kazandı. Seçim sonucu şöyle;

BİNTSO`da yeni dönem
02 EKİM 2022 PAZAR 21:00
32
8188
22
AA aa

Bingöl Ticarete ve Sanayi Odası (BİNTSO) Meslek Komite seçimleri Pazar günü BİNTSO Binasında gerçekleştirildi. 10 meslek gurubundan adayların kıyasıya mücadele verdiği seçimde ağırlıklı olarak Beyaz ve Mavi listeler, iki grupta da bağımsız adaylar farklı renkte pusulalarla yarıştı.

ÇOĞUNLUK MAVLİ LİSTE OLDU

BİNTSO tarihinin en yoğun katılımlı seçimi olduğu ifade edilirken, saat 09.00-17.00 arasında yapılan oylamaların neticesinde 3 grupta beyaz liste, 2 grupta bağımsız adaylar, 5 grupta da mavi liste adayları kazandı. Seçime beyaz listeyle giren mevcut Başkan Mahmut Ayas Bilgi İletişim Kozmetik Medikal grubundan çıkamayarak yarışı noktalarken, BİNTSO'nun yeni Başkanı, Perşembe günü yapılacak toplantı ve oylama neticesinde belirlenecek.

BİNGÖL TİCARET VE SANAYİ ODASI SEÇİM SONUÇLARI

1. GRUP (BİLGİ İLETİŞİM KOZMETİK MEDİKAL) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 35 (MAVİ)

Kaybeden liste: 33 (BEYAZ)

Geçersiz: 2

2. GRUP (OTOMOTİV-ULAŞTIRMA-AKARYAKIT) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 87 (MAVİ)

Kaybeden liste: 55 (BEYAZ)

Geçersiz: 2

3. GRUP (TEKSTİL VE MOBİLYA) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 44 (BEYAZ),

Kaybeden liste: 38 (MAVİ) 12 (TURUNCU)

4. GRUP (BEYAZ EŞYA-KUYUMCULUK) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 31 (MAVİ),

Kaybeden liste: 16 (BEYAZ)

5. GRUP (İNŞAAT TAMAMLAYICI İŞLER VE MÜHENDİSLİK) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 64 (TURUNCU)

Kaybeden liste: 60 (YEŞİL)

6. GRUP (TARIM VE HAYVANCILIK) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 33 (SARI),

Kaybeden liste: 18 (BEYAZ)

7. GRUP(İNŞAAT) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 330 (BEYAZ)

Kaybeden liste: 142 (MAVİ)

Geçersiz: 10

8. GRUP (GIDA) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 101 (BEYAZ)

Kaybeden liste(ler): 80 (MAVİ)

Geçersiz: 3

9. GRUP (MADENCİLİK-İNŞAAT MALZEMELERİ-İMALAT-HIRDAVAT) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 45 (MAVİ)

Kaybeden listeler: 37 (BEYAZ) – 17 (SARI)

Geçersiz: 1

10. GRUP (HİZMET SEKTÖRÜ) MESLEK GRUBU

Kazanan liste: 83 (MAVİ)

Kaybeden liste: 60 (BEYAZ)

Geçersiz: 2

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95868)
05 Ekim 2022 Çarşamba 11:15
Bu seçimde hile hurda olmalı kesin
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95847)
04 Ekim 2022 Salı 13:18
mavi beyaz sarı ne anlama gelir. tebdilde hayır vardır hayırlı olsun
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95846)
04 Ekim 2022 Salı 10:22
Ulusal marketlere oy kullandırtan Bingöl şirketleri kendi ayağına sıkmıştır.Celladına aşık olmuşlar bundan sonra başlarına 3 market yüzünden gelen her zarardan kendileri sorumludur. Demesinler 3 büyük marketin bize zararı var.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95844)
04 Ekim 2022 Salı 09:02
Sİyaset eliyle olmuş mu acaba bu fikirler yazılırsa
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95843)
04 Ekim 2022 Salı 09:00
Bingölde işaret fişeği verildi, eski içine giren her türden kişiler gidecek ve yeniler kazanacak bu siyasete de etki eder artık yenilik, yenilenme arınma zamanıdır haydi Bingöl milletimiz herdaim yenilikten yanadır. Sn. Cumhurbaşkanımıza destek olalım yeni yüzler ile 2023 Ak partimiz adına inşallah daha iyi olur.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95842)
04 Ekim 2022 Salı 08:51
genç yaşta böyle dinamik bir insan maşallah hayırlı uğurlu olsun başkan olmadan memlekete koskoca yatırım yaptı.başkan olduktan sonra inanın daha iyisini yapar memleket adına.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95839)
04 Ekim 2022 Salı 00:47
Yenilik daima güzeldir işin ehli insanlar bu makamı eski başkandan daha guzel yönetecekler yeni yönetime ve ekibine şimdiden hayırlı olsun
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95838)
03 Ekim 2022 Pazartesi 23:12
Kadir Çintay bingöl için bir değerdir bütünle kadar yaptığı işlerden anlının akı ile çıkmış limanlar dahil çok önemli stratejik konumların güvenlik temizlik yemek ihalelerini almıştır bu bingöl için bir markadır isimdir reklamdır.Mahmut başkanla tokalaşıp barış hoş bir şekilde seçimi geçirmişlerdir.Kimse şeytanlık yapmasın zaten yapsanızda iki tarafta düşmez bu tuzağa karıştırıcı mikserler dedikoducu ablalar mahlenin mobese kameraları bu muhabbetlerden bişey beklemeyin delikanlı olun işinize bakın.hayırlısı olsun herşeyin
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95837)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:04
kadir efendinin yükselişi devam ediyor.. daha dün sıradan bir sağlık memuru olan adam ne hikmetse tüm kapılar ardına kadar açılıyor..sonrasını tahmin etmek zor değil önce belediye başkanı sonra mv..
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_95836)
03 Ekim 2022 Pazartesi 22:00
Kadir Cintay Gılbenin Güllü dür diyorlar...Siyasilerle çok içli dislidir diyorlar ..Uzak durulması gereken biri diyorlar .. Halbuki çok temiz birine benziyor herkes yorumlarda güzel şeyler yazmış ... Hayırlı olsun Bingole inşallah
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
01.12.2022
19:37
Arama kaydı bulunan 2 şahıs yakalandı
Arama kaydı bulunan 2 şahıs yakalandı
Bingöl'de kesinleşmiş hapis cezaları bulunan iki kişinin jandarma ekipleri tarafından yakalandığı bildirildi.
01.12.2022
17:00
`İletişim, iki insanın birbirinin farkına varmasıyla başlar`
'İletişim, iki insanın birbirinin farkına varmasıyla başlar'
Dr. Öğr. Üyesi M. Abdulbaki Karaca; 'İki insan birbirinin farkına vardığı andan itibaren iletişim başlar. Söylediği, söylemediği, yaptığı, yapmadığı her şeyin anlamı vardır. Yüz ifadesinin, beden duruşunun, sesin, bakışın anlamı vardır.'
01.12.2022
16:50
Kış lastiği denetimi yapıldı
Kış lastiği denetimi yapıldı
Bingöl'de şehirlerarası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlarda kış lastiği takma zorunluluğunun başlamasının ardından trafik ekipleri denetim yaptı.
01.12.2022
16:38
Karla kaplı tepede ayı ailesi görüntülendi
Karla kaplı tepede ayı ailesi görüntülendi
Bingöl'ün Karlıova ilçesi sınırlarında bulunan ve yaklaşık 3 bin rakımlı Kartal Tepesi'ndeki yolda, 3'ü yavru olmak üzere 4 ayı görüntülendi.
01.12.2022
16:22
Genç`te Kasım ayı halk toplantısı yapıldı
Genç'te Kasım ayı halk toplantısı yapıldı
Bingöl'ün Genç ilçesinde Kasım ayı halk toplantısı, Bahçebaşı Köyü Oluklu Mezrası'nda yapıldı.
01.12.2022
16:11
`Ülkemizde 2 bin 177 AIDS vakası mevcuttur`
'Ülkemizde 2 bin 177 AIDS vakası mevcuttur'
1 Aralık 2022 Dünya AIDS Günü nedeniyle yazılı bir açıklama yapan İl Sağlık Müdürlüğü; 'Ülkemizde 1985 yılından 15 Kasım 2022 tarihine kadar doğrulama testi pozitif tespit edilerek bildirimi yapılan 34.453 HIV (+) kişi ve 2.177 AIDS vakası mevcuttur. Vakaların % 81,4'ü erkek, % 18,6'sı kadın olup % 16,2'si yabancı uyruklu kişilerden oluşmaktadır. Vakaların en fazla görüldüğü yaş grubu 25-29 ve 30-34 yaş grubudur.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir