Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Ekim 2021 Pazar
8 °C Açık

'Artık eski Türkiye yok'

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: '2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar? Millete bunu açıklamaları gerekiyor. Artık eski Türkiye yok. Türkiye'de şuan erken seçimi gerektiren bir durum yok. Eski sistemle Türkiye'nin neler yaşadığını vatandaşımız biliyor.'

13 EKİM 2021 ÇARŞAMBA 16:04
25
1135
24
AA aa
`Artık eski Türkiye yok`

TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz, A Haber'de Sabah Ajansı'nın konuğu oldu.  “2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar?” diyen Yılmaz, muhalefetin erken seçim çağrılarına şu şekilde cevap verdi:

“2021'i neden ısrarla erken seçim yılı hissediyorlar? Millete bunu açıklamaları gerekiyor. Artık eski Türkiye yok. Türkiye'de şuan erken seçimi gerektiren bir durum yok. Eski sistemle Türkiye'nin neler yaşadığını vatandaşımız biliyor. İstikrarsızlıktan siyasi çatışmalara kadar her şey ortadaydı. Dünyanın çok zor bir döneminde buna geçildi. Muhalefet ise bunu dünyadaki finansal kriz, pandemi ve 15 Temmuz'u hiçe sayarak hükümete yıkmaya çalışıyor. Eğer Türkiye'de yeni sistem olmasaydı ne pandemi, ne Karabağ, ne Libya ne de kriz konularında bu kadar aktif olunamazdı.”

“Muhalefet 20 yıldır gidici olduğumuz söylüyor.” diyen Yılmaz, “Muhalefet 20 yıldır gidici olduğumuz söylüyor, halkımız her seferinde gerekli cevabı veriyor. Yerel ve genel seçimlerle birlikte referandum yaşadık ve hepsinde halkın takdirini kazandık. Halk her şeyi görüyor. Polemiklere göre değil hayata değen proje ve çalışmalara göre oy veriliyor. Projelerininiz ortaya koyun. Bu memlekette neler yapacaksınız, neleri hayata geçireceksiniz? Bir şeyleri olmadığı için ortada sadece çatışma ortamı var.” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86154)
15 Ekim 2021 Cuma 12:24
Hala utanmadan konuşabiliyorlar yazık çok yazık ...
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86153)
15 Ekim 2021 Cuma 12:02
18 yıl eski sistemle yönettiniz, daha iyiydi bence. Yeni sistemde seçilenker değil, saraya atanan memurlar yönetiyor ülkeyi. Hemde üç beş maaş alanlar. Bu mudur övündüğün yeni sistem he
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86145)
15 Ekim 2021 Cuma 09:32
20 yıldır hala eski Türkiye diyosunuz biraz bu alışılmış klişeyi artık kullanmayın.siz devriniz artık eski oldu
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86142)
15 Ekim 2021 Cuma 09:21
ÇOK HAKLISIN, ARTIK ESKİ TÜRKİYE YOK . ( DOLAR 9,20 ) HAYALDİ SAYENİZDE GERÇEK OLDU
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86121)
14 Ekim 2021 Perşembe 16:27
Eski Türkiye dediğiniz nedir ? 20 yıldır iktidardasınız mübarek... Sizin bahsettiğiniz eski Türkiye'de yaşayanların çoğu pandemide vefat etti maalesef. Alabilirseniz Onlardan oy alırsınız ancak...
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86114)
14 Ekim 2021 Perşembe 09:23
He doğdurudur eski Türkiye yok sizin Türkiye'niz var herkesi birbirine düşürdünüz. Milet aç aç siz hala kendi kendiniz övüyorsunuz hele bir sokağa çıkın kim razı sizden herşey 0na katladı sende halısın geçim derdi nedir bilmezsiniz siz un 210 TL tüp 167 iş yok göç yok Türkiye eski Türkiye değil diyor vaybe
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86113)
14 Ekim 2021 Perşembe 08:57
eee tabiki değil anasını ağlattınız türkiyenin. insanların
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86112)
14 Ekim 2021 Perşembe 08:41
Doğru bingöl'de ekmek olmuş 3.5 lira sizin umurunuzda mı ?
Beğendim (25) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86109)
14 Ekim 2021 Perşembe 07:11
Doğru pandemi Suriye krizi yaşandı ama siz ne yaptınız ? Saraylar yaptınız insanların geçemediği köprüler yaptınız eş dosta ihale kopardınız
Halkı içerde tutarken lebelep toplantılar yaptınız
Doğru halk herşeyi görüyor
O yüzden erken seçim diyor
Siz ise erteleyebildiğiniz kadar erteliyorsunuz
Beğendim (24) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_86108)
14 Ekim 2021 Perşembe 07:09
Eskiyi arar hale getirdiniz yazıklar olsun
Beğendim (26) Beğenmedim (1)Cevapla
16.10.2021
13:38
Jandarma tacirlere geçit vermedi! Piyasa değeri dudak uçuklattı!
Jandarma tacirlere geçit vermedi! Piyasa değeri dudak uçuklattı!
Bingöl'de jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda 4 Milyon 500 Bin TL piyasa değerinde 11 kilo Metamfetamin ve 11 kilo esrar ele geçirildi.
16.10.2021
10:37
Benzin ve motorine zam
Benzin ve motorine zam
Bu gece yarısından itibaren geçerli olacak şekilde benzine 14, motorine 41 kuruş zam yapıldı.
16.10.2021
10:36
Kimlik kartlarında yeni dönem! Vatandaşa kolaylık sağlayacak!
Kimlik kartlarında yeni dönem! Vatandaşa kolaylık sağlayacak!
Kimlik karlarıyla ilgili bir son dakika gelişmesi yaşandı. Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, vatandaşlara kolaylık sağlayacak yeni düzenlemeyi duyurdu.
16.10.2021
10:35
Suudi Arabistan duyurdu! Tam kapasite ibadete açılıyor
Suudi Arabistan duyurdu! Tam kapasite ibadete açılıyor
Suudi Arabistan, koronavirüs kısıtlamalarını hafifletme adımlarının bir parçası olarak Mescid-i Haram ve Mescid-i Nebevi'nin tam kapasiteyle ibadete açılmasına izin vereceğini duyurdu.
15.10.2021
17:46
Bingöl`de tuzaklamış EYP imha edildi
Bingöl'de tuzaklamış EYP imha edildi
Bingöl'de toprağa gömülü vaziyette metal teneke içerisinde 5 kilo plastik El Yapımı Patlayıcı madde (EYP), jandarma ekiplerince imha edildi.
15.10.2021
17:45
Vali Kadir Ekinci`nin `Mevlid Kandili` Mesajı
Vali Kadir Ekinci'nin 'Mevlid Kandili' Mesajı
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, Mevlid kandili nedeniyle bir mesaj yayımladı. Vali Ekinci mesajında: 'Peygamber efendimizi anma ve anlama vesilesiyle kendimize dönük muhasebeler de yapmalıyız. Maneviyatımızı, birlik ve berberliğimizi, yardımlaşma ve dayanışmamızı risalet kurumu ve evrensel örneklik dolayımında yeniden gözden geçirmeliyiz.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir